Alla inlägg under februari 2012

Av Ronja Forsman - 17 februari 2012 19:08

Såg 'Edward Scissorhands' för nåra dar sen.. Seriöst okejj det var första gången nånsin som jag sett den men var seriöst den bästa nånsin! Ska KANSKE se den igen om min morsa till h*ra ids aa.. Har sett den en och nästan två gånger redan och är seriöst så sjukt förälskad i den filmen! Är en känd film av Johnnys och Burtons kända filmer!<3

och jag bara ÄLSKAR dom! Inte för att Johnny är sexig snygg eller något sådant utan för att jag totalt bara ÄLSKAR hans skådespeleri! Det är så galet bra! Och det finns knappt nej det finns inte NÅGON som Kan spela som dom tillsammans! Det är otroligt! iaf den här bilden ;

 

ska jag rita av :)

Kommer lägga upp den här igen då och bilden jag ritat :)

Blir nog lite annorlunda men bra ändå! Och som sagt..

JAG BARA ÄÄÄLSKAR JOHNNY!! Och Burtons filmer :)

Kram påer <3

Av Ronja Forsman - 13 februari 2012 19:03

Igår blev de slalom med Björn och Marie.. Måste ju säga det.. DET var ett av de bästa stunder i hela mitt liv jag nånsin haft.. Även om det inte är så lågnt och även om jag blev rätt generad rätt mycket så var det helt awesööme!! ^^

Först var Björn typ sur för att jag inte frågat honom istället för Marie om han ville följa.. Men jag ville inte för jag visste att dels skulle jag knappt våga och då skulle jag vara ännu mera skakis änn vad jag var den här gången..

Så av själviska själ frågade jag hans lillasyster för jag vågade inte fråga honom om han ville följa med mig.. Vet inte varför jag inte kan fråga han något så enkelt.. Men de ba.. Är för svårt ;s

Haha iaf jag och Marie åkte några åk sen gick vi in och fika.. Där inne träffade jag Carro som går på samma skola som jag.. Och i början när jag satt i bilen och väntade på Marie så titta jag upp mot öppningen där man köper sina liftkort och sånt och då gick Björn där och helt träffad ryckte jag till och kände hur hjärtat dog ett tag och blodet började rusa på en knapp sekund.. Så otroligt.. haha iaf sen gick jag upp och snacka med Bosse (Morsans pojkvän) om när han och morsan skulle hämta mig..

Och då gick han förbi mig och jag sa som vanligt gomorron till han och han vände sig lite och sa 'Marie och dom kommer snart'

Så han var rätt sur på mig.. Men efter att vi köpt de vi skulle ha när vi skulle fika så gick jag och Marie mot Björn och Niklas och Niklas är deras lillebror och jag tänkte typ

'Sätt dig brevid Björn nu Marie.. Nej.. Neej! NEJ! MEN SÄTT DIG BREVID BJÖRN!! MEN BREVID BJÖÖRN!! BJÖRN! ohh shit..' Så jag satte mig brevid Björn något nervös... Något. Iaf så sen skulle han övertala mig att åka antingen i skogen vid ettans backe eller i hoppen i tvåans.. Men blev ju båda.. Visste hela tiden att jag aldrig skulle kunna säga nej till honom.. Otroligt nog. Aaa så iaf så åkte vi några gånger där och den sista så åkte han bakom mig och jag åkte in i ett träd.. och han alldeles bakom mig så när han åkte förbi mig och jag ramla ju självklart.. Så åkte han in i min arm och fan.. DET är vad som gör ont.. I alla fall så efteråt så stog han där precis ovanför mig och log brett och fråga om det gick bra och jag låg där helt stendöd typ.. och han stog där böjd över mig så allt jag kunde se i stort sett var hans ansikte, och det som jag såg mest var hans söta .. sexiga.. underbara ögon ^^'

Sen blunda jag några gånger och fnittra och titta igen och blev minst lika chockad som första gången att bara plötsligt se honom stå där.. Sen också när vi skulle hoppa.. DÅ hoppa jag ett som såg ut att gå rakt ut och jag skrek typ WOO! för skidan hamna fel och jag trodde jag skulle landa fel och gö illa mig men landa rätt och.. Jaa.. och Björn börja ju skratta och la sig ner och då hörde man att han skratta som bara faan sen att han sa 'du ba WOO!' hahaa så fortsatte han att skratta och jag sa nää.. Björn så kul var det faktiskt inte.. Men kunde inte heller låta bli att skratta.. Sen flera gånger när han ville övertala mig att göra en massa grejjer så sa han 'Om du ramlar så lovar jag att ta emot dig annars så hjälper jag dig upp..' Jag stog där och sa varje gång 'nä! Det får du inte..' Men vi båda visste hur fel Jag hade och att han ändå skulle göra det.. sen i liften.. DET var så episkt!!! Kan inte fatta att det hände först när jag åkte med Marie så börja hon retas med Björn för hon vet hur extremt mycket jag älskar Björn och hur galen jag är i han.. Sen skulle jag åka med Björn i liften.. Och han

'-ba jaha.. Så vaad var det du och Marie pratade om?' Stog där helt röd och generad och svara

'-Inget.. Inget alls..' men kunde ju inte låta bli att titta bort och dra efter andan och fnittra nervöst..

'-Joo kom igen säg nu Ronja.. Snälla för min skull..' Jag typ halft ba dog du och sa

'-Okejj hon sa att jag såg drömmande ut och mer röd än vanligt.' Och jag kunde hur nöjd han blev och han fortsatte

'-Jasså.. Vad tänkte du om mig då?' Då typ dog min värld.. Blev helt stum och typ död och sen så stannade liften också och jag ryckte till och Björn sa att liften bara åker bakåt en liten bit sen ville han att jag skulle fortsätta. Och jag undra vad fan jag skulle säga.. Och DET här händer ba inte!!

'Jadu.. ehh.. typ.. Dig.. ehh...' höll jag på att krångla massa ett tag och efter en stund gick liften igång igen och jag var tvungen att svara..

'-Dig hur du ser ut när du åker slalom och aa.. dig bara..' och jag titta ibland till honom och han såg så snäll och underbar ut..

'och hur ser det ut?' Frågade han och log retsamt..

'eeeeeehhh.. Det.. ser sss...' sen blev jag tyst och börja fundera igen och han var snabb och sa lite som efterdraget och nyfiket och jävligt retsamt

'Ronja vad tänkte du säga som börjar med sss..?' och han log sådär EXTREMT retsamt som han alltid gör.. Första ordet jag tänkte på var sexig och andra som.. och jag blev högröd och undra hur jag skulle klara mig ur det här..

'Som!' sa jag sen och han undra som vad? och jag svarade

'som.. Mycket.. och en massa mer sa vi.. och de var iaf en av de bästa dagarna i mitt liv<3

Happ kram påer alla iaf hörs <3

Av Ronja Forsman - 9 februari 2012 17:33









Jag efter frissan på Lock Rock? Nåt sånt hette salongen iaf

Världens bästa! Kosta ju 500 kr men är seriöst skitbra är det nånstans i Lule man ska klippa sig så är det ju DÄR!

Iaf hade mitt andra nationella i svenska och skrev ett fin-fint minne om lille Bjoornee! :33

Jepp och de gick finfint skrev 12 sider. De va iaf najjs.. här ska visa lite bilder som jag fick rita på Bjöörne ena bli inge bra på bild men alla bilder ser ju bättre ut irl :)

Iaf ;

       

(Tycker han e så GRYYYYYYYYYYYYYMMT sööööwwt!!!!!!!) Hihii iaf han bad mig att rita båda och de gjorde jag också inte för att jag hade så mycke emot dedå :9

Den här längst ner är den som han ville att jag skulle göra om till en typ alv eller nåt sånt dära monster men valde att göra om han till någon sorts söt liten 'varulv' :33

Hope you like 'em all anyway I know that I DO LOVE them all! ;) <3

Pöss påer<3

Av Ronja Forsman - 4 februari 2012 21:49

Hej!

Vet inte riktigt exakt vad jag ska skriva om idag..

Men i alla fall så är det en enda person som jag tänker på och jag kan inte sluta..

Tankarna bara vandrar kring honom oavsett vad jag gör eller om jag försöker låte bli.

Då blir det nästan värre :s

I alla fall en kille som heter Toby ifrån boston sa till mig att vi skulle bli ihop innan sommarn jag bara skratta åt han första gången sen fråga jag han om han verkligen var seriös???

Och hela tiden säger han det.. Men jag vet inte hur det verkligen ligger till men allt mer och mer börjar jag inse att det som han säger är sant!! Jag hoppas bara att de blir så.. Faktiskt.. Även om det kan bringa lite olycka med..

Annars är allt perfa kan fortfarande inte sluta tänka på honom.. O__o så i alle fall så fryserr jag lite nu iskallt ute!! 33- typ!! Vill att det ska sjunka ner till 15 så jag kan åka skriller och slalom! (slalom är mest efterlängtat!!!!)

Och nu väntar jag på att kunna få smsa med snyggot.. heheheh ajja lägger nog upp lite bilder imorrn tro ja som jag har ritat ;) Hörs! Kram påer<3

Av Ronja Forsman - 3 februari 2012 15:55

Heei igen :33

Ska berätta om drömmen jag hade inatt tänkte jag.. Sött sött..




 


Dream;



Jag stog inne i min lägenhet mamma och mammas pojkvän Bosse var borta och jag Linn min så kallade bästis Marie Tina och Björn hade varit ute en massa och jag hade gått in innan alla andra för jag orka inte vänta i kylan.

Först kom Tina in och huttrade och klagade på kylan sen Linn och sist Marie men inte Björn.

Jag frågade Marie

'vars är Björn?' och hon ryckte på axlarna och titta på mig och svarade

'jag vet inte.. Han är väll påväg in..'

Jag titta ut genom fönstret och såg att han stog därute ensam och var inte alls påväg in.

jag suckade och började klä på mig igen och tjöt 'Hörni jag kommer strax ska bara gå och hämta Björn!'

Men väntade inte på svar utan gick ut, rök steg upp i skyn och jag huttrade och skulle just fråga om inte Björn skulle med in nu.

Men då gick han iväg och helt plötsligt i drömmen ändrades scen. Han var i en jättestor pool och jag hoppade i efter honom och ropa

'Björn vänta! Vad gör du??'

När jag försökte få tag i han putta han undan mig och sa 'låt mig vara och bry dig inte.' och sen gick han längre ut i poolen. Jag sket i vad han sa och gick emot honom och försökte få tag i han och han putta undan mig och om och om igen hände det där och jag kunde inte stå ut att se han så lessen och deppig så jag försökte envist igen men den här gången att hålla om honom och krama han.

Han gav efter på en gång och jag kände hur förvånad han blev men sa ingenting utan krama bara om honom.

Jag stog där länge och kramade honom innan jag vaknade..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards