Alla inlägg under juni 2013

Av Ronja Forsman - 18 juni 2013 17:11

Heey,

Tråkk tråkk tråkk.

 Har ont i mina ben -.-'' men är förvånatsvärd pigg för att varit uppe hela natten med Jon.

och hosthelvetet slutar inte! :c nog för att jag drog till stan idag och typ var uppe hela natten och var med Jon idag.. Men vafan det bryr sig inget as om!!

Sen !! En ny bok! Två faktiskt!!

ÄÄÄNTLIGEN! HAR JAG! RONJA FORSMAN! FÅTT KÖPAAAAAA.... Änglarnas kamp! Fjärde boken ur fallen ängel serien med Patch och Nora!! Aav Becca Fitzpatrick! Är kääär <3 men innan jag fortsätter på den (dör när jag fick veta att en kille sa att nora och patch inte var tillsammans jag menar wtf!!!!!!!!!!!!!!!!1 det är ju just det dom SKA vara!! DD:)

andra jag fått, Den sista utvägen, underbar!

En skitgullig bok om Julie, hennes mor har dött och hon kommer in till Vägsände, där konstiga saker, skuggor som smyger omkring på gården, buskar som blir till liv. och det mest konstiga med hela boken är... Att alla verkar gömma nåt.. I hela byn! Och jag vill veta!! Snacket om borde vi säga nåt hit och säga nåt dit, stör mig så in i bomben! men däremot så leander grr fan va gud han är swå zöööwt >w< sitter här som MEN HERREGUD BARA TA TAG I HENNE OCH KYSS HENNE SLUTA!!! DET ÄR JU PLÅGSAMT ATT LÄSA!! (han ställer sig jättenära henne och tittar sådär gulligt och förförande på henne och säger typ saker som ''nagellacket passar dig.. speciellt dina ögon..'') Bara gör nåt! och samma sak med Ivar man ba blääääääh dööö! och Zack med!! han är värst av alla! och nu vettefan vad som kommer hända när hon förvärrat Zack helt och även förudmjukat honom!!!! Och Vera är en jävla bitch men aaallra värst är ju fan Sonja! Lockar in henne så nära så nära som, låt oss bli bästisar bästa forever, och då BAAM! Så smäller hon till fetsmäll rakt in i magen! Så ser man verkligen vilken Bitch HON är!

Boken är helt FANTASTISK! ^^ men klart inget slår Patch.. Den mörka skyddande blicken, som finns där men ändå inte. Den som alltid bevakar och skyddar. Mot vad som helst trottsar ALLT! Oavsett om det är upp till 110% att den personen ska dö! han! Så stannar han.. Och bara tanken på att han faller för den som han skulle döda, att han faller för sin fiende! och att hon inte glömmer honom ÄVEN fast han tagit bort alla dom minnen!! DET ÄR SÅ HIMLA GÖLLIGGT!!!!!! Det var meningen att dom skulle stå sida vid sida, slåss och avsluta detta brutala kalla krig mellan nefiler och fallna änglar.. JAAA JAG FANAR LOSS!!!!!!!!!!! Och jag hitta EN bok! En så sjukt bra bok! Som också har med änglar där dom tog bort ribban!!!! Författaren tog bort ribban!!!!!!! Jag satt som en knallröd tomat framför den boken.. som ett frågetecken.. Dom jagades av alla kristna som lurats av änglarna som styrde som ville ta över alla människor, och hon denna tjej och kille visste sannignen så dom föråds och jagas, och det dom gör.. jag dog!!!!!!! SÅ GULLIGT MWAHAHWHADKMLKMSDLKFAÖ!!!!!!!!!!!!!!!! ~

Av Ronja Forsman - 6 juni 2013 16:01

Heey,

Livet stökar på men man fortsätter lite som av och ann right?

jag hoppas på att jag kan dra till måttsund imorrn! Så jevla längesen jag satt där på toppen med vinden smått smekandes mot bara huden och kände ron. Tystnaden. Och bara den underbara stillheten.

Känna hela världen finnas som ett litet kaos, som ett stort krig, som en skräckfilm eller en fantasyfilm som fastnat i action delen, bara finnas där och att jag kan gå dit om jag vill men ändå bara ligga där och låta det vänta. Bara ligga och känna mitt hjärta dunka. Känna blodet rinna igenom kroppen och höra pulsen slå. Höra den svajjande vinden och kanske fåglar här och där. Och framför allt friheten att vara jag, att vära där vara fri utan att någon säger ditt och datt om vad Jag tycker eller om hur Jag ska vara! friheten att vara jag, friheten att känna sig fri, fri som en stor fågel, en stor drake. En stor vacker drake som sprider ut sina glimmande vingar och sin långa hals öppnar sina runda blanka vackra ögon. med en aura av skönhet som självaste Freja. Med en omtänksamhet som kan stilla världskrig på en sekund med klokhet av det visaste. En lurig slank varelse som ingen kan tämja. En varelse som man vill tämja, som man vill se ens vackraste sidor men som en sån vacker varelse Aldrig skulle ha nog tillit för världen för att visa. Den skulle fullständigt glömma och ej förlåta. Förgöra ens innre. Men samtidigt mjuka upp och ge en den frihet som man alltid förtjänat, den frihet och kärlek varenda individ söker efter. Ett av sätten Får man, men allt beror på hur man hanterar den. Draken. Varelsen. Skönheten. ~


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards