Alla inlägg under oktober 2013

Av Ronja Forsman - 21 oktober 2013 21:54

Blää, orkar inte.. Ville göra nåt av min dag denna långa helvetiska rast.. så promenerade till vattnet och satte mig på en kant och tittade ut över det soliga vackra vattnet. Så började att springa sten. alltså så snabbt och smidigt som möjligt ta mig över de stora stenarna vid kanten med att bara gå över dom. Nu kommer jag inte kunna göra det.. För när jag skulle sätta mig ner på en stenbumling så ser jag hur min mobil saakta saakta glider ner i vattnet... Och Plums så försvinner friden till min så kallade frid och egenhet. Nu kommer jag inte få någon Music kan inte ens kolla klockan för när jag kom hem så försvann bilden helt.. Så helt utan mobil ingen somhelst Music.. INGEN MUSIC! Hur ska jag nu kunna lugna ner mig? Bara gå lugnt förbi massor av folk eller låtsas vara i min egen värld så att jag slipper att hålla koll på alla andra????
Jag kan nte det.. Så sjukt Less. Vill ha min Music.. och som om inte det vore nog med mitt jävla humör som drar sina jevvla svängar.. Menar som .. Näe jag orkar inte.. Och orkar inte ta itu med all skit med allt..
Orkar inte henne.. Bara fuq of din jävla fitt hora gå och dö.. vafan.. nej usch låt mig bara va ..
Känner mig så.. Borta..Känner mig så söndermosad och använd av henne.. Känns inte som att jag hör hemma någonstans.. Är bara förvirrad, virrar omkring tårfylld utan att någon kan se det.. Jag vill visa men jag vågar inte, vågar inte och är rädd och förbannad.. Vill gråta och slå sönder saker och skrika åt folk på samma gång.. Jag fattar inte vad felet med mig är.. Vad jag gör fel.. Har alltid försökt att nöja mina föräldrar, men nu på senare tid när jag insåg hur själviska dom var då jag var självisk och tog mig friheten därifrån så insåg jag hur jävla mycket dom ANVÄNDE mig.. Jag var inte deras Älskade dotter, jag var något dom använde till det bättre så att dom mådde bra av det.
Men jag var aldrig bra Nog. Mina bilder var aldrig i närheten av intressanta, gjorde jag inte som dom sa, jo men då var ju allt mitt fel, haha jag var ju lösningen på allt! Känner mig typ som en utvandrare som kommer till Sverige. ''du kommer hit, allt är ditt fel för att du är konstig och annorlunda.'' fast nu är jag bara använd som en enkel bortförklaring. HAH! Jävla fitta fan vad jag hatar det här..

Meningen är väll att dom ska älska mig för den jag är? Eller? Men jag litade aldrig på henne.. ''Du är så jävla respektlös Ronja! Du har ingen som helst respekt för mig alls!'' OH BITCH U DONT SAAAAY! Hur fan ska man kunna respektera någon man inte ens litar på?? JAMEN JUSSTE! Det går inte. Men hon är ju Sååå perfekt enligt henne! EN SÅ perfekt människa! ''Och jag som gjort så mycket för dig! vet du vad jag har gått igenom för din skull?! och det här är vad jag får tillbaka? Ronja det känns ju jävligt kul, jävligt kul!'' Ja men desamma jävla fitt kärring desamma! få se nu, du köper djur och säljer bort dom hur som haver, du är inte ett dugg intresserad av sånt jag gillar ens. Jag var din tröstkudde när du fick skit av farsan du lovade att aldrig skicka mig till honom, och efter allt med han så är det ju så synd om DIG! ''men mitt är Så mycket värre änn ditt.'' VAD I HELVETE SÄGER DU?! HMMMM! Han var min fucking farsa såklart det var så inn i helvete mycke värre för mig! Så fort han bröt lagen så förlorade jag min Pappa! Du kan iaf välja, jag kan inte det! Du Kunde välja. Men jag kunde Inte!Vad kunde han göra mot dig? misshandla dig och ha sex med dig samtidigt? Vad i helvete.. Visst trauma trauma, men jag hade det hemskt då, jag fick ett jävla helvete när jag flyttade hit. ''Allt ska bli bra nu Ronja.'' Ja men oj! Din jävla gubbe till as kalla mig för dum ful äcklig och idiot..  JA MEN HELVETE VAD BRA! ALLT ÄR JU SÅ JÄVLA PERFEKT TYCKER DU INTE! Och Inte får jag skrika eller uttrycka mig nej nej.. för enligt dig var det ju ALDRIG synd om mig.. nejnej ALLT var mitt fel mhm! Jag drog ut för stod inte ut med er eller allt i mitt huvud, pga det även om det kanske var fel av mig så förstörde jag familjen? HAHA! Jag är jävlar ett barn jag är inte en jävla vänninna i din jävla ålder. Jag är en dotter.

Men vafan spelar det för roll liksom. Det är ju bara jag.. Så som det alltid har varit. Bara jag. Släng mig hit och dit som en liten trasa ni. Är det ens konstigt att jag är som jag är? ACCEPTERA MIG FÖR HELVETE! Det är allt jag vill..Men ni har mer änn väl bevisat att folk.. Inte är att lita på.. I slutändan så lämnar alla en, eller så händer nåt och allt bllir bara skit. Och vad finns det då för anledning att lita på folk? På någon? Jag vill inte bli använd vill bli älskad.. Ändå borde folk hålla sig borta.. För i närheten av mig så blir dom bara skadade ^.^

Liksom hur ska man vara? Jag fattar det inte jag vet ingenting.. Jag fattar inte ens en gång vad jag ska göra eller hur jag ska reagera.

Mneh. NU ska jag gå och lägga mig i ett hörn och tröstäta min rulltårta UTANNÅGON SATANS MUSIC! Det här kommer göra mig galen.. Usch.. ~

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards