Alla inlägg under april 2013

Av Ronja Forsman - 16 april 2013 19:08

Hey,

Jag har en sak jag är svag för. Fånigt svag för.

Och folket det är min pojkvän!

Jon.

Bara att ligga ihopkurad brevid han och stirra halvt dregglandes, haha, över honom..

Det är så fånigt för jag kan Aldrig låta han sova för när han ligger sådär med ena armen upp över huvet och huvet lutande mot armen och ser så lugn ut och avslappnad det är så sexigt!!! >///////< och så sjuukt vackert..

Det är då jag börjar tänka, att han sakta blundar några gånger öppnar sina trötta ögon och ler smått emot mig.

Säger något 'sött' typ som mitt i allt det första när han vaknar ''men gud vad vacker du är...'' och sätter sig halvt och sakta upp sätter handen om mitt ansikte och ler kysser mina läppar mjukt och lägger mig lätt ner sätter sig på alla fyra över mig och stirrar sådär åtråvärt vackert och som att han har drunknat helt!!! >////////////<

jag stirrandes helt andlös på honom och han på mig. Hans otroligt vackra ögon.. så lugnt tittandes och leendes bara på mig sen hans hand som sakta smeker min hals sådär lite försiktigt och jag riktigt dör för att det är så underbart skönt!

Sen slutar han lutar sig lite närmare ler smått och förklarar hur vacker jag är hur söt jag är hur mycket han älskar mig..*cencorerat* Thats why I never can leave him alone. Det händer inte på riktigt men .. jag fattar inte varför jag typ alltid tänker på sånt .. hu hu huuu ~

Eller som i söndags.. vi var ute och joggade och jag typ dog var helt död! och Jon kände efter min puls och undrade lite hur jobbigt det var för mig igentligen. Så han trodde att jag var eller har haft bra kondistion förut.. eheheheheh nej! Så ville han att jag skulle känna efter hans.. Det bultade emot mitt finger donk donk donk.. Fort. Bara känslan av hans bara hals.. Fick mig att halft rodna. Det syntes förmodligen inte men bara att röra honom fick mitt hjärta att slå hur hårt som helst och jag blev alldeles till mig.. Han är min pojkvän känns lite konstigt hehe.. Men han är zöwt <3 han är min <3 min min min <3 min.. Och det är jag helt överlycklig över!

Och nu är jag helt död för jag kan inte sluta tänka på en massa ybergulliga saker som jon gör!!! >//////< tihhiii~

Gud jag dör! jag ÄLSKAR iaf han mer änn något annat <3

och tack vare honom så kunde jag iaf tänka på något annat änn Björn.. Även om jag vet att jag inte kommit över det riktigt så vet jag att skulle jag förlora Jon.. Så skulle jag kollapsa totalt.. Skulle något hända honom, alltså skulle någon göra honom illa skulle den onda sidan resa sig. Och jag skulle inte tänka skulle bara agera. skulle slåss som en galning eller skrika .. skulle bli ett monster skulle bli skräckinjagande.. Daiski Jon <3 ~

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards