Alla inlägg under juli 2012

Av Ronja Forsman - 27 juli 2012 21:19

Heei~

OKaai så idag var jag morsan bo och syrran till storforsen... Påvägen dit skrev jag i min nya bok som jag köpte i Kramfors, och halvsovde var så jäävla sprängd!

Vi var där och gick omkring tina lika morgon-irriterad som vanligt och jag vankandes som en hund som bara lyder, som bara följer de som försörjer mig..

Det kanske låter konstigt och dumt men det är precis så det är, efter ett tag  så började jag fota överallt som jag just nu överför iaf 100 av ca 300 bilder..  är på 29:onde.

Iaf så till slut, för tjatade, så fick jag ta kort på syrran ^^

Sen åkte vi väll hem efter några timmar och jag njöt av luften som siprade in genom fönstret jag var himla varm då också. Det var underbart både mamma och tina hade stängt det, flera gånger i rad tänkte jag att det var underbart att dom hade öppet så länge att jag inte ville att dom skulle stänga det alls..

Jag hade känt en inte unken men en konstig lukt när vi stängt fönstren tidigare påväg dit, och jag ville inte ha den lukten igen..

Jag tittade på tina och sen på boken.. jag ville hemskt gärna fortsätta skriva men jag såg hur tina halvsov.. jag  töjde och slet i tankarna vad borde jag och vad borde jag inte?

 Men insåg att jag klarar mig utan att skriva i boken. Så jag petade på henne några gånger och när jag fick hennes uppmärksamhet så klappade jag med ett leende svagt op mitt knä. Tina skakade på huvudet och jag gav henne en skarp blick och sa lågt Tiina...

Då funderade hon lite men skakade på huvudet igen, jag höjde på ögonbrynen under kepsen och gav som.. MER av blicken. Då la hon sig ner ^^ Jag började med att dra svagt i en länk av hennes hår som jag alltid gör men började 'massera' hennes huvud, blev glad för att jag fick och insåg att Jon hade ännu mera rätt det Var kuul att massera andra.. Jag började sen med fingertopparna smeka hennes arm.. Hon gillade det det såg man men jag vet inte om hon riktigt somnade.. Det var iaf BRA myycket skönare änn att halvsova och få ont i nacken mot  halft en bildörr. Jag var så jevvla trött där vi åkte så jag kände att jag nickade till flera gånger och hur jag drog mig själv ur en halvsömn.

När vi kom hem satte jag in grejjer på mitt rum och gicka för att kolla facebook och dayviews sen började morsan skrika på Bosse och gick sen in i sitt rum, jag smög försiktigt förbi Bosse och slank in på mitt rum och fråga syrran om hon ville ha en cola? Hon gick med på det(inte så konstigt) och sen drog vi till stan och hängde med Jon bra länge. Kom hem för nåra timmar sen. Inte mycket mer. Och säger det jaag är illa ute! Så fucking jevvla dum! fastnar för samma killar hela tiden! -.-'

Purfeect! Nejmen nu ska man lägga upp bilderna på datorn! Zo see ya'll biatches!

Kjaam~



Av Ronja Forsman - 24 juli 2012 14:52

Heei~


^

|

Lyssnar på jävla bra låt!

OKeei jävla! hänt en jävla massa skit nu!!

HAr vart en vecka nere i Härnösand och sen har nån jävel subiscribat min youtube O.O Satt där som WTF? JAAA! cooolt! OwO

Nån har subiscribat mig >v< men känner nog nte den jäveln o.o

Hursomhelst. Jag fick träffa min farbror och snacka lite med han i Skule det var fett nice!

Blev glad som fan för han bor i småland och jag träffar han jävligt sällan.

Och jag jag har blivit slagen av Bosse.. Jag funderar på att anmäla han Marie tycker det men jag vet ändå inte.. Förmodligen ingen som märkte att han slog mig i ansiktet heller..

Hursomhelst det hela börja med att jag ville ha min väska vid mina fötter men Neeeej det tyckte INTE Bo Sundberg! Nej haaan tyckte att jag skulla ha den uppe i kofferten! Då blev jag sur (för har en massa böcker och sånt i min väska)  hursomhelst så påstod han att om vi välte med bilen så kunde jaag dö.. eller någon annan som jaa jo tjena! OM vi var flugor så kanske okejj då! Men vi är för helvete människor! Och hur jävla stor chans finns det igentligen att vi VÄLTER?!  jävla gubbjävel.. Sen bråkade vi en massa morsan blev förbannad.. Vi började åka och jag sa ''hursomhelst så Måste påsen ner sen för att jag behöver mina pengar sen.. så sa dom att nej det behövde jag inte alls! För dom hade Bosse tagit ut. Sen mitt i allt stanna dom bilen (för att jag hade fötterna på sätet och eftersom dom blev så arg på mig så var dom tvugna) Bosse skrek på mig öppnade dörren och skrek och skrek jag ville SERIÖST slå in skallen på gubbfan! Jag kände hur blodet bara kokade och ilskan totalt sprängdes!!

Jag funderade på att skärpa mig? Men som den kontroll jag har så var den frågan redan borta inom en sekund.

han skrek åt mig och jag ville stänga dörren själv NEEEEEEEEEEEEEEEJ då skulle HAN gubbjäveln nummer ett! Stänga dörrhelvetet men som VAD I HELVETE!?!?!?!?? jag är faaan inte tre år gammal! Jävla bög..

Så han stängde den sakta och jag kokade och kände hur ursinnigt jag ville bara gapa skrika och slå nån vad som helst helst ville jag slå ihjäl Bosse jag ville slå allt runtomkring mig jag ville bara få ut allt! MEn neidå så när han stängde så satte jag surt upp fötterna på sätet haha och då! Fan vad sura dom Blev! Bosse rykte upp dörren och skrek åt mig och sen slog han ner mina ben. Då stängde han och då låste jag dörrfan och satte upp fötterna igen.

Då börja han skrika som bara fan och ba ''men för i helvette Ronja!! Du tar ner fötterna NU för i helvette!''  Jag sa bara argt ''nej fan heller! NI får fan slå mig om jag ska få ner dom jag tänker FAAN inte ta ner dom!'' Morsan bad mig att ta ner dom och jag fråga som nääe varför fan ska jag göra det för? argt, och då sa hon för att hon bad mig haha! Det var ju fan skrattretande! Så slog bosse i dörren och skrek lite mer sen gick han fram och slog hårt på mina ben och sen slog han mig i ansiktet, och jag, jag tog ner mina ben. Morsan skrek åt Bosse. Inte för att hon sett att han slagit mig i ansiktet.. Utan för att han slog mina ben och blev sån. alla fick lite damp men det sluta med att allt var mitt fel jag är den som hatar och förstör för alla och jag fick så jävla dåligt självförtroende efter det så jag funderade seriöst på att ta livet av mig, för det är alltid så här hemma, ronja det är ditt fel! Ronja du gör så att våran familj mår dåligt Ronja ditt fel ditt fel ditt fel DITT FEL! VÄX UPP! DITT FEEL!!

Och jusstja! När jag kom hem... Så bad jag dom ,snällt, att ta ut min påse.. NEJ! Då fick jag vänta sa som okejj jag väntar väll då.. Så sen sa morsan aa men vi måste få ut alla väskor där nere först ur bilen så jag var som okejj.. Sen tog jag ut alla väskor och sånt. Så bad jag igen kan någon hämta min påse nu? Eller kan jag åtminstonde få skruvmejseln? (lugnt och snällt bad jag)

Då blev Bosse arg, igen. Nä! Det var ett JÄVLA tjat om din jävla påse! Du ska FAN inte följa med ut! Du stressar fan bara ihjäl en!

stog där som va? Vad fan har jag gjort?? Jag vill ju bara se om min kisse i typ Porslin klarade sig! Näää då blev han ännu mer förbannad och sa du ska faan inte få stå där och stressa ihjäl mig!

och fyfaan! Många tårar spilda den kvällen.. morsan kom in och då orkade jag inte hindra mina tårar jag orkade fan inte gömma mig längre. Inte då. Hon kom in tittade och sa något kommer inte ihåg exakt vad.. Så jaa hursomhelst så brydde hon sig inte om att jag grät utan bara gick vilket gjorde att det gjorde ännu ondare.. Annars skulle hon komma in som men herregud varför gråter du Ronja?? Vilket som skulle få mig att lipa ännu mer men nu gav hon mig som bara en blick och gick utan att visa något alls av en mors omtänksamhet men visst vad kan jag begära? Mina föräldrar har aldrig varit som bra föräldrar. Inte såsom man tänker föräldrar. Visst hon har ställt upp på vissa grejer om det lönar sig för henne..

hursomhelst så.. Det var ett JÄVLA helvette det..


En bra sak som hänt iaf är att igår var jag först med älskade MArie!!

 

^

|

hoon är min kära marie hon i skjorta och shorts alltså min underbaraste <3

Vi snackade en hel del köpte lite grejjs och där så fotade vi oss på toan i kh just innan hon skulle åka hem, senare samma dag hade Carro bjudit mig på bio, vi skulle se den nya spindelmannen!

Den var helt fantastisk! Allra bästa scenen var ju när Dr Connors och Pete slogs i skolan och då mitt i allt såså kommer dom in i ett rum och slåss över bokhyller och shit och mitt i allt så står det en gubbe där emd ryggen vänd och lyssnar typ på klassisk music!Haha! Så jävla episkt! Så han stod därsom bara och lallade.. ochså kom ett bord flygande mot honom som Pete stoppade och sen gick han ut som att allt var frid och fröjd och hade inte en aning vad som hände bakom honom! x'3

Haha och en annan episk grej vid skolan var just det att Pete sa typ till Connors ba oooh You've been a baad lizard! alltså typ åh nu har du varit en stygg ödla! HAhaha för polisen var påväg dit och fyfaan vad episkt! Men fyjävla bra film iaf!! :D

 och älskade när man fick se mera mot slutet när han skulle moot.. oscbourne? Något sånt hette det en bygnade med massa vetenskaps shit och sånt.. Och då påväg dit fick han svinga sig mellan massa kranar och man fick som följa med när han föll! Och det var så jävla häftigt!! Så jävla underbaart!  aa.. Men jävligt  bra iaf..  Sådet är en film man bara BORDE se!!:D Marvel gör ju jävligt bra filmer också! ^^ men nu ska jag dra känns som surt i luften för morsan och Bosse bråka som fan imorse.. och nu är båda hemma igen.. Så ska nog gå och rita elle nåt igen :P

Zoo see ya'll biaatches

Kjaam~

Av Ronja Forsman - 12 juli 2012 10:00

 

Heei~

Okejj så nu inatt har man vart så jävla så smart så man har dygnat med Jon typ. Natten gick pang! Fort.

Han berätta en hel del för mig och jag en hel del för honom.

Easy peasy.

Men något känns.. Annorlunda typ..

Men ändå insåg det.. Vilken sorts typ jag fastnar för. Utan tvekan. Den jävligt schyssta och som ser bra ut på sitt eget sätt. (Som ser Jääävligt bra ut enligt mig!)

och dom lite retsamma.:)

Hursomhelst så är klockan fem över tio just nu men det känns som elva på kvällen.

Vad gör man vad gör man?

Känner mig såsig och dötrött. Och jag VILL åka slalom!!!! Eller snowboard!

Det ska jag testa till vintern, det kommer seriöst bli det underbaraste!

och Skridskor! Jag ska åka massor med skriskor till vintern på kvällarna! Kommer bli SÅ underbart!

menen här uppe har vi Izaya jag älskar han fan! :D

(plus att han är så Fuckiin' JÄVLA HEEEEEWTT!!)

Han är HET som fan! Och det är Shizuo med!   ///u///  

men see ya biatches nu ska jag gå och lyssna på lite leach music! >:D

Kjaam~

Av Ronja Forsman - 7 juli 2012 23:14

Heei~Idag har Bosse bildoktor vart på farfars bilmuseum idag och jag och en massa andra var där idag också.Chika min farbrors tjej sa det att det var otroligt mycke folk där idag, att hon aldrig sett så mycket folk där förut. Sant det hade inte jag heller.Och Jag har världens tuffaste farbror! Först och främst så är han hur bra som helst att snacka film med, man kan nästan snacka lite allt möjligt..Nu när jag kommer hem också så ska jag få vara med Carro-carroo-liiine!! :DDet kommer seriöst blii aaawweehhsöööömwe! Sen nån dag ska jag hänga med Tony och sen ska vi bort och när jag kommer hem igen så ska jag få vara med Maaaariiie<3333333Sååå ska jag bjuda henne på bio(genom morsan>:3) och köpa nåt åt henne för att bon fyllt år,vet dock inte vad änn och jag och presenter.. Går inte ihop.. Även om jag kan vara rätt hyfsad på att slå in saker.Nu är klockan sent :p och jag ska nog sova fast vill läsa "the delad house" den är riktigt awesömwe! Handlar om en tjej som heter Lauren hennes mamma och lillasyster mördades av hurblauren minns det hennes pappa, men senare längre in i boken så ser Lauren en clown inför hennes ögon. Ett minne av en clown.en clown som är i närheten av Lauren, en clown som skrämmer Lauren.Lauren fick flytta till sin faster/moster(aunt) och hennes kille Donny för att hennes far sitter i fängelse och de andra är ju död. senare lämnar Donny jessie, fastern till Lauren. Det blir en stor chock och jessie har svårt Att komma över det medan Lauren har några få tankar över Donny som hon pratat med om allt.Jessie flyttar tillbaka till st Agnes och Lauren stannar kvar i huset i London i tre veckor för att gå klart examen. Det går inte många dagar innan hon återvänder till sitt hus där mordet skedde där en pojke i hennes ålder bor vid namn Nathan, dom småkysser varann då och då för att Nathan kysste henne första gången hon var vid hans rum, då ansåg han att det var ett väldigt bra tillfälle för det.Hursomhelst då får Lauren allt mer och mer minnen om clownen och från socialen säger en tjej att hon vill att Lauren ska berätta så fort hon får ett minne om någon clown. Lauren minns clownen Doyle William allt mer och mer och hon börjar ana vad hon IGENTLIGEN sett.. En gömd sanning börjar ta form..Men nu ska jag fortsätta att smsa och vänta på att syrran ska duscha sén ska man ju sova zo see ya'll biiatchees!Kjam~

Av Ronja Forsman - 6 juli 2012 23:50

Heei~Okeei... It's all gettin friggin' fucked up!Jag är den som kan vara kompis med killar men som flickvänn....BAHAHaHAA!I don't think sooo! Hursomhelst först Björn en sexig rolig rätt okeei kille som är rätt poppis.. Verkar han iaf.. Men SEEN..Frågar Olle efter mitt nummer först sitter jag fan helt fryst som what the bloody heell??? Sen börjar jag fan undra om han är helt jävla seriös eller om det bara är ett dåligt jävla skämt..Och grejen är den att jag börja i samma klass som han och några andra efter halva sjuan och som ingen har direkt försökt bry sig om inte då Adam Anna Johanna eller Emilia.Det dom andra gjorde var väll.. Att försöka vara "artiga" på nåt sätt.. Eller nåt..Och Olle han är eller iaf var en idiot som tjöt och lät och skulle.. Vara.. En idiot helt enkelt.. 0.0Är fan chockad.. Varför fan skulle nån fråga efter Mitt nummer? Jag menar MITT nummer?? No Way! Såå... Jag hatar, riktigt HATAR att erkänna det meeen... Björn måste ha haft rätt... Jaja baa~kaaa!Och såg "kingdom of spiders" igåår.. Den vaar.. Gryymt läskig och äckliiig!!!D: Vill typ trösta mig med rec eller typ the grudge :'c Fast något riktigt bra var att jag fick rida på Annikas hästaar idaaag!c': Först en skritt fast mer trav alltså en längre "promenad" c: Sen fick jag galoppera med Lucinda upp och ner upp och ner efter vägen ^^Helt klart min näst Bästa daag!:3Kommer hem på mååndaag! C: zoo see yaa'll biiatchees Kjaam~

Av Ronja Forsman - 3 juli 2012 11:43

Heei~Jag är hos min farfar nu, igår så jobbade jag i några timmar.. Själv. Och när jag kom in efter att ha burit buskar och klippt domså såg det ut som att jag fått en jävla finnattack! Men deltar knott som hade bitit mig..Sen när farfar och brittinger kom in så sörjde brittinger, eller gav mig nåt och jag smörjde in mitt ansikte med det.Sen åt vi till Lotta på Liseberg, efter maten drog Tina ner till sin dator i den lilla stugan vidden lilla ringlande floden lite nedanför bredvid huset som jag är och som farfarar bor i.Och just nu har jag färg över hela armarna lite här och där och lite på händerna,men det är tur det är bara svart färg min favorit! ^^Och inatt hade jag nån crêpe dröm..Det var efter att jag vaknat vid nio mennjag somnade om.Det började med att Tina hittade fler av pappas brev, dom var jättestora och bruna. Jag läste igenom ett och när jag tittade på det andra så kom en tjej som heter Caroline men jag kallar henne för Carro, jag vet inte om jag snackat om henne förut men..Hon logniaf brett mot mig och sa att hon ville vara med mista, jag tittade på brevet snabbt. Tittade på henne och log svagt och svarade att jag bara skulle läsa igenom brevet ochlämna in en bok på bibblo.Hon nickade och svarade att det kanske fick bli senare då för att hon skulle på Mattekurs i N1:an.Jag nickade och log "syns sen då!" sa jag och gick mot klassrum 15, plötsligt var jag på en strand med min pappa.Han hade nåt orange som såg ut som en freesbee (stavning?) som han behövde för att han var skadad.Nån tjej hade tagit den helt plötsligt och jag började jaga henne och hon kastade den till en annan,jag tog hennes blåa och röt ut ge mig den! Min farsa är skadad och behöver den!Hon skrattade och log hånfullt och jag röck åt mig den och gick vidare jag sökte efter pappa på stranden och jag kände att paniken sakta vällde upp. Jag kände mig jagadoch stressad och ville bara därifrån, fort.Jag hittade pappa på andra sidan stranden och andades ur och gav han den där saken jag jagat efter.Plötsligt var jag i en båt e sån där stor lyxig en den snurrade runt runt runt jag slog in en ruta och klättrade upp i rutan och väntade några varv innan jag hoppade ner. Jag hade nämligen vartill ett rum med massa folk och vi var inlåsta.När jag hoppade ner var det bara några cm ifrån att jag ramlade ner i vattnet, och fallet skulle ha orsakat min död.Det välde upp med frågor i skallen på mig, vars var vi?varför snurrade en lyxig hytt på en sån här skräpig spökbåt? Jag hade fortfarande en huggande obehaglig känsla av att vara jagad. Jag gick runt den snurrade rummet och såg att folk hoppade precis som jag och ville ha sva precis som jag. Plötsligt var vi vid en väg, det stod ett par killar där.En började fråga "exakt vad vill du ha ut av det här?" jag tittade oförstående på han? Ha ut? Jag ville inte ha ut nåt jag ville rädda Marie och Carro.. Och mina andra vänner som var med mig som jag inte vet vilka de var.Jag såg på Franz som såg ut att skämmas i ett hörn, "jag vill bara rädda mina vänner." svarade jag och tittade supp på killen rädd som fan.jag sprang iväg i rädsla och för att försöka hjälpa dom jag älskar allra mest.Vi kom till ett hus och Carro och Marie började känna på dörrar och jag gick närmare dörren som Marie försökte låsa upp eller snarare bryta upp och plötsligt for nåt förbi mitt ansikte, fort!Jag tittade upp och såg förskräckt en kniv. Jag tittade mot en halvöppen dörr. Jag och Marie stirrade på varann i skräck, döden är nära nu.. För Dom är här! Vilka "dom" var skullen jag nog säga är killarna som jag snackade med som ville ha oss döda av någon anledning. Hur det ännu blev vet jag inte för jag vaknade ur mardrömmen. Vi ska nog vara här till den nionde. Jag vill inte meeen bara för att Tina vill så får jag så lov att stanna.Happ aja nu ska jag nog gå och hjälpa henne,Zoo see ya'll biiatchees!Kjam~

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards