Alla inlägg under maj 2012

Av Ronja Forsman - 24 maj 2012 21:02

Blir att le plugga lägga sig och gråta sig själv till sömns :) 

Fuck life I got my own versions of life! Fuck thiz I'm going to cry after thiz! 

I'm going to pity myself and hate myself wanna die and such .. Men vafan spela roll,

det är ju ändå bara lilla jag. Lilla söndermobbade ensamma jag det spelar ingen roll om jag gråter mig till sömns.

Rätt åt mig endå.

Av Ronja Forsman - 14 maj 2012 11:52




en liten bild jag börjat med långt ifrån klar kommer behöva lägga ner mycket tid på den men är iaf nöjda att jag gjort den alldeles själv när jag vet hur värdelös jag är på dator i jämförelse om jag är på ipad med penna eller som det jag är allra bäst på som i jämförelse med penna och papper .. det hederliga gamla sättet så att säga hahaha!

 Vi har svenska just nu men jag känner ba att jag nte ORKAR göra nåt just nu .. Hellre hemma senare isånna fall, för jag mår ba så åt helvette just nu så det finns ba nte. Vill igentligen bara lägga mig ner och dö rulla ihop mig till en liten boll och spy, men .. Det är bara sisådär fyra veckor kvar till lovet så överleva får man väll göra under den tiden .. Och sen måste jag kolla gympan med .. jag hoppas att det inte blir dans igen .. för trots allt är det de värsta jag vet, för jag blir alltid sist vald och pga att jag är så jevla nervös för att jag vill visa att jag kan vara minst lika bra som dom så gör jag fel. och när jag gör fel så blir jag ännu mera nervös och då blir det ännu mera fel.

Bara pga det så låg/satt jag och storgrät i torsdags .. pluss att morsan och bosse var tvungna att börja bråka då med. Tror iaf det var förra torsdan annars var det i fredags.

Jag har en ny mobil nu!! (Y) HURRAY FOR MEEI!!

 .. bye evryone have a nice day :3

Av Ronja Forsman - 8 maj 2012 11:08

Heei alla.

 Idag fick Nico damp .. Men inte så konstigt jag blev t.o.m lite irriterad på det. .Men desse i 9a? Jaa i A kastade sin sylt typ på han för att han hälde lite vatten på henne tror tillochmed att han fråga om han skulle.. Då fick han dampanfall och ville på henne och lärarna ställde sig imellan.

Sen gick han dit igen och ville på henne först ville han trycka upp tröjjan i ansikte på henne så hon skulle börja skrika och lipa sen ändra han sig när lärarna klagade och började gå runt bordet för att plocka upp en kniv.. men då gav han upp när flera lärare började gå dit och sa åt han att sluta.. Så istället gav han sig på Kalle och drog upp han från stolen och höll mest han i tröjjan och höll han mest en bit ifrån sig, men man såg hur förbannad han var hur hela han darrade och var så jävla sjukt förbannad.. Jag kollade efter han och märkte att Ada kollade också .. men vem skulle inte kolla igentligen? Allas blickar dras ju mot sånt som är onormalt mot sånt som inte händer hela tiden.

Fast ändå borde folk ju vara rätt vana vid den här sortens uppståndelse.. Vana vid Nico ..

Jag har inget emot han nej. men vill inte vara hans vän, för ens vänner är man ju inte rädda för.

Tom tyckte ju förut att jag borde vara rädd för honom, men varför skulle jag vara rädd för honom?

Visst han var i fel umgänge och visst han visste hur man slåss osv. Men ändå har Tom liksom aldrig riktigt övertygat mig om att han är den där 'tuffa' eller 'fräcka' typen.

Mer den uppmärksamhetskrävande och hellre ljugande typen. Den som jag alltid lyckas stöta på och den jag bör undvika.

Men dumt nog så klarar jag inte det så bra, utan jag stöter hela tiden på sånna personer nog för att jag skulle kunna undvika det men av nån anledning så gör jag inte det. 

Har lyckats hitta en kille som inte är sån som faktiskt är jävligt perfekt.. Men finns en hake på honom med.

Finns alltid en hake någonstanns det är inget man kan undvika den finns i allt, och igår fick jag ju lite halft damp också. En kille ville att jag skulle joina Islanism.. jag tänkte som ba ''HAHA JO I DINA FUCKING DRÖMMAR!'' Sure jag bryr mig inte om folk väljer att vara med i en religion och dom som tycker om det accepterar jag men dom som börjar babbla om att just DEN religionen är speciell för att just DEN religionen kan ''befria'' dig.. det är bara så sjukt fel, alla religioner handlar om samma sak. Att vilja ha fred och gemenskap. och vad får vi av religion? Problem och gemenskap.Det sluta med att jag blocka han för han vägrade sluta och han tänkte säga att jag var en 'förlorad själ' jo tack jag vet det mr allah.. Folk behöver inte skriva i pannan på mig vad mina fel och misstag är. Jag tror att jag faktiskt kan se det själv om jag gör fel. Jag tror faktiskt att jag är så pass begåvad att jag kan förstå att säger jag att någon är ful att det faktiskt Kan få konsekvenser.. Jag är som inte dum.. Menmen folk kan väll inte fatta att jag inte är det.. 

Inte deras fel att dom kan vara så jävla pantade ibland.. Aja nu ska man dra iväg till SOn so see ya palls!

Av Ronja Forsman - 6 maj 2012 12:15

Igår drömde jag om syrran Björn och Tony, blev förvånad, väldigt väldigt förvånad.

För i början av drömmen var det typ en biljakt.. Och jag satt mellan Björn och Tony Björn frågade hur de var med mig medans Tony inte sa så mycket, tina satt i framsätet vettskrämd och det var nån typ som jag inte kände som körde.

Grejjen var den att saktade chaffisen ner så skulle vi dö bland nå creepy varelser, så jag satt där mellan dom två skrajj så in i helvete och snegla lite på dom båda två.

Sen satt vi framför en enorm tv i ett rum som verkade oändligt tina låg på nåra kuddar framför oss och jag satt mellan Tony och Björn och titta på tvn.

nervös som fan.

sen efter ett tag frågade nån hur jag skulle komma hem och jag rodnade lite och sa att jag inte visste.. Att jag fick väll gå hem. Björn sa att han kunde hjälpa mig hem men att det inte spelade nån roll om jag valde att han eller Tony skulle hjälpa mig hem.

Men på tonen av hans röst och blicken i hans ögon så spelade det visst roll. Stor roll.

Iaf så idag när jag låg i min säng och bara vred mig så började jag tänka på honom igen det första jag gjorde.. Hopplös som jag är. 

Så självklart började liksom mitt hjärrta rusa i över 320..

och det snöar så jävla otroligt!!! Vill inte ha nån snö om man inte kan åka slalom!

Vill fan ut och cykla eller lira basket dåjuh! -.-'

Var tur att jag drog till måttsund i fredags.. Hade vart helt jävla död annars!

Älskar att vara där, ville lira lite forboll även om jag var själv, men kom bilar dit hela tiden så jag skippa de.. 

Istället la jag mig ner i solen på en stor kulle närast vägen där vid den lilla skolan och vilade och njöt av tystnaden så länge den varade om ingen bil eller moppe körde förbi.

Fåglarna kvittrade vinden vajade lite i träden och Det är en så underbar känsla så det finns bara inte! 

Ska cykla eller åka me moppen dit massa av gånger till sommarn!

Längtar så, för trots allt att va i skogen eller få som den känslan av sånna ställen det är bara så underbart.

Vilket skiljer mig från andra folk. Vet inte varför men folk verkar tycka att jag är konstig för att jag älskar sånt.

Tycka att jag inte direkt är en normal tonåring.. Men wtf! Det är ju föfan jag så ni får leva med det!

För trots allt det är det bästa jag vet..

Av Ronja Forsman - 1 maj 2012 22:01

Hjärtat rusar i över 350.

Jag rodnar hela tiden.

Du lämnar aldrig mina tankar.

Blir knäsvag så fort du når mina tankar.

Oavsett vad du gör eller säger så såfort jag hör ditt namn rycker jag till och drar efter andan, häftigt.

Se vad du gör med mig!


Bryr mig inte om folk, kan inte heller om jag skulle vilja .. Det är sjukt jag fattar inte varför jag gör såhär..

Jag kan bara inte låta dig vara.. Det är sjukt jag vet.. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards