Alla inlägg under april 2012

Av Ronja Forsman - 26 april 2012 10:55



Älskar den här låten brukade lyssna på den som bara faan när jag var liten alltså för sisådär två - fyra år sen.

Hehe kanske lite tjejig men.. Har nog fastnat för den endå ^^ haha lagomt sött de e.. 

hehe men sen håller jag på att bli galen på Tom!!

Han går och tjittlar mig HELA tiden! SÅ fort han får chansen så kommer han där och petar till mig i sidan och det är fan ba SÅ störande!!Eller så ställer han sig vid samma bord som jag sitter vid fastän att det finns hur många andra so helst att sätta sig vid.. Så ska han ställa sig vid det bord som jag står vid like 4-ever alone och ritar och lyssnar på music.. Jag menar hallå?? Och för alla er som inte vet så är Tom mitt ex elle fd pojkvän elle va man ska kalla de.. Jag varnade Honom jag dumpade Honom och han ville så gärna ha tillbaka mig och sa att han skulle göra Allt vadsomhelst bara han fick tillbaka mig.. Jag sa förstås att allt han behövde göra var att få tillbaka min tillit och hur skulle han gö de undra han? Jaa inte vet jag de får du allt komma på själv.. Sa jag och sen när han sa att han var döende igen så trodde jag han inte och han dissa mig jag vet inte HUR länge..

Men iaf så seriöst  så gick han ifrån bordet om jag kom dit och satte mig,

(för min syrra och carro bruka va vid samma bord som han) han undvek mig de vet jag mer än väll och sen helt plötsligt så börjar han tjittla mig och sitta vid samma bord visa saker på face och ba vara helt trevlig... Sitter där liksom WTF?!?!?!? VAFAN ÄR DE FÖR FEL PÅ IDIOTEN?!?!?!?? Fattar fortfarande nada vet nte vafan han håller på med men det spelar nog ingen roll heller.. 

Sen angående Björn så har jag ingen aning hur det går jag går och tänker på det varje dag oavsett om jag nu vill det eller inte för jag kan inte låta bli.. Jag tänker på han hela tiden 24/7 liksom.. Typ på saker vi gjort sånt vi sagt och det kan jag säga er är en massa jävvla saker.. Undrar fan ba hur det kommer sluta.. Just nu försöker jag hjälpa Marie så mycket så möjligt Chris carro och syrran med men vem fan vet hur de här helveetet kommer sluta.. Hoppas ba att de slutar väl.. fast det å andra sidan är väll vad alla hoppas antar jag.. Men skulle va så OTROLIGT skönt att kunna prata me han så man vet att allt är lugnt igen.. Oavsett om han skulle säga att han ba vill ta livet av sig jämt och vill att jag dygnar typ flera dar och är uppe sent inpå natten..

För de spelar ingen roll de gör jag gärna bara jag får snacka me han igen oavsett hur de skulle va mellan oss så att snacka me han skulle va som typ .. vet nte typ .. underbart iaf:)

aja ska dra till gympan nu så hörs allihop ha ett bra liv :)

Av Ronja Forsman - 24 april 2012 20:16

Hitta en awesööme låt;


Kändes som att hela min värld gick i kras idag.. Visst skolan var rätt okeei..

Lite ensamt när Carro var borta men jag överlever ju så..

Iaf när jag kom hem och försökte vara trevlig så började det hela, jag Försöker faktiskt! Men ändå beter sig dom alltså morsan och bosse som om jag bara skulle vara en liten irriterande fluga.. 

Jag vet inte ens om jag blir arg, jag blir nog mest bara less och lessen vilket får mig att vilja ta livet av mig allt mer och mer men vilket jag VET inte kommer hända för att jag är som jag är.. Tog inte ens livet av mig när jag bodde hoss farsan och enligt psykologerna så Borde jag ha gjort det enligt dom och sos så borde jag va död. T.o.m poliserna som jag snacka med tyckte det. Pff. Men varför ska man ta livet av sig pga nåt sånt? Det var faktiskt inte mitt fel. Jag blev bara slagen mobbad och halft våldtagen.. Finns folk som haft det Braa MYCKE värre!

Jag fattar inte varför jag klagar så, har vänner nära mig som klarar av saker som hemma bättre men jag jag blir så jävla förbannad hela tiden.. Det är som att så fort nåt händer så blir det som typ ett rage som brinner inuti hela mig jag vill ba skrika rakt ut och slå sönder allt omkring mig med typ ett basebollsträ. Inte med mina egna händer för den skadan skulle knappt orsaka nåt den skadan skulle inte få ut all den ilska som fortfarande är kvar i mig..

Känner mig så fruktansvärt hopplös och värdelös.. Folk har börjat säga nu allt mer och mer att jag måste sluta pressa mig själv att jag är vacker och underbar och bla bla blaa.. Jag kunde faktiskt acceptera det av en person, men inte mer har alltid blivit kallad för hora alltid. Folk sa det rakt till mig pekade och skrattade sa att jag var dum och ful och höll på sådär hela tiden även om andra hade nåt som jag, så bara för Att det var jag så var dom tvungen att mobba det och påpeka det.. Från typ ettann till sjuan har det vart så typ. Sen vill alla förvänta sig att jag bara ska acceptera att jag är vacker och underbar? När folk intalat mig att jag är precis tvärtemot? Min mamma sa alltid jaa jag gör precis allt för dig jag ska göra Allt för att du ska få ha det bra.. 

Jag ska säga er att det kärringen gjorde var att ringa och klaga på skolan och när inte det funka så skicka hon mig till farsan där allt bara blev Ännu värre. Hade nog hellre stannat kvar.. Men jag kan inte ändra något nu, för nu är allt för sent allt är redan tillräckligt förstört.. Kan bara inte fatta.. VArför jag måste gå och låsas vara glad för att kunna dra ut i skogen och lipa lipa ruset av mig och Vilja skrika skrika rakt ut! För det är så inombords gallskriker jag får panik ser blod och döda folk och bla bla bla! 

Men vad spelar det för roll? Jag är bara vek och svag. Vissa säger att jag är stark men jag kan inte finna på vilket vis jag är det. Jag gråter och gråter och gråter för jag tycker att det är orättvist att min morsa verkar sur på mig hela tiden även om jag faktiskt försöker vara trevlig att det är orättvist att Nico bruka va på mig att det är orättvist att Tom Fortfarande är på mig. Att det är orättvist att allt är att jag inte kan snacka med min farsa att han var tvungen att våldta mig att jag inte kan vara ute sent på kvällen utan måste vara inne nio. 

Massa skitsaker jag är helt enkelt bara en liten skit som är bra på att klaga rätt som det är kommer jag bli som min morsa, klaga på allt och får jag inte som jag vill nä då ska jag skylla det på alla andra och få andra att lite fört..

Skolan går väll också åt helvette vill bara komma in på estet.. åt helvette med allt! Jag är duktig på att såra folk och le falskt faktum är att folk inte vet när jag ler falskt eller inte.. Men jag ler så ofta så det är svårt att urskilja om det verkligen inte är extremt.

Fuck life. Fuck me. Fuck everything.

Vill ba ställa mig framför en bil och bli påkörd som en hund för vad är skillnaden på mig och en hund?

Joo, folk skulle faktiskt bry sig om hunden. För jag skadar bara folk. Iaf enligt mig för annars skulle inte så många lämna mig hela tiden men enda jag ville var att vara Mig SJÄLV. Så hur i helvette blev det såhär hemskt? Hur fan kunde det sluta såhär?? Om det nu är slut eller inte vet jag ju inte.. Hoppas fortfarande som fan att de inte e det.. 

Vill ba lägga mig ner och dö varför kan man inte ba få lägga sig ner och dö för? Bara gråta floder och känna smärtan ruscha genom hela kroppen tills man avlider.. Men så underbar är inte världen men förstås.. Jag är ju bar depp.. Allt blir nog bra igen.. Kanske.. 

Av Ronja Forsman - 23 april 2012 18:23

Sitter i köket just nu och är sisådär lagomt stolt över mig själv.. Har råstädat hela köket, och med det menar jag att jag är helt jävla slutkörd just nu så jag håller på att dö :3

haha eller trött men ska iaf dra ut och gå igen sen efter typ.. Maten :p

haha men för sisådär en liten stund sen blev jag lite smått skrajj och ba hej på dig med.. Dig med.. 

Och imorrn blire att lyssna på polisskola och F21, fast jävligt konstigt ändå för att iaf jag börja skaka som en liten ekorre så fort jag ser en liten snut.

Haha lite fånigt kanske okejj jag kanske inte darrar men blir iaf skrajj.

hitta ett klipp på youtube men tänkte visa bilden bara elskar den<3


Okejj okejj det är maangaa.. Bara för att jag är manga-fantast ;p

Haha men jag tycker iaf att det skulle va häftigt att måla av den som en stor tavla!:3

hur som helst så kommer jag nog vara uppe ett tag ikvell igen.. Och imorse! 

Fan. Det var så jevvla episkt jag vakna av solen (låter scary jag vet jag vet menmen kan inte gö nåt åt saken x3)

och gick på toa kolla klockan och om det hänt nåt på nätet nånstanns och då såg jag att de stod 'Sön 22' tänkte som WTF?!?!? det är inte söndag! Eller är det söndag? Om det är söndag så är hela min dag förstörd!! Men då tänkte jag efter nej, i fredags färga jag Maries hår lila och i lördags skulle jag träffa Nico vilket inte blev av så jag gick runt omkring i kyrkbyn och i söndags va jag till Tony och titta på 'Psycho' av Hitchcock så det måste vara måndag! Jag logga in på msn och fråga Toby om det var måndag idag, för jag var den enda som var vaken och jag ville inte väcka nån annan efter en evighet att han svara så sa han yes it is monday. Are you okay has something happen? 

hahaha kände mig lite dum då x3

Men JÄÄÄÄVLIGT lättat och typ en halv minut efter så börja alla röra sig i våran döda lägenhet.. 

Nice morron.. Nä sen glömde jag boken av Stpehen King som jag läser på svenskan hemma och mina So-blommor.. Iaf så sprang jag hem på son och hämta blommorna för So-Thomas var så jevvla schysst! Men GIVETVIS så glömde jag att ta boken -.- men hann att säga hejdå till morsan när jag satte handen på dörrhandtaget kom jag på jusstefan!! Boken!!! JÄVVLA SATANS IDIOT!! suck..

Haha jaa min finfina dag ;) sen höll tom på som vanligt -.-' jevvla idiot aja fick träffa Carro hon kom ju hem typ igår från Tyskland!! :3 <3

Blev gla då ^^ och faila hårt när jag skulle spela biljard och fick SJÄLVKLART kommentarer för det -.- 

aja ses allihopa ska vispa grädde nu för jag är tydligen bra på de >__> haha See ya'll!! ;) 

Av Ronja Forsman - 22 april 2012 18:58

 


En bild jag ritade klart typigår kanske.. 

har två andra på gång en liknade som den här och den andra lite annorlundare men det märker ni väll hur dom ser ut ska nämligen lägga upp dom så fort jag är klar med dom.

HAr sett Psycho idag som Hitchcock gjort. En jävligt gammal film men jag tyckte iaf om den den var bra, men jag å andra sidan har känsla för alla sorts böcker filmer och till och med personer. allt sånt måste man ha känsla med man kan inte bara vara hur som helst med det för då blir det bara fel.

Imorse var morsan inte heller på världens humör, först blev hon sur för att jag ville sitta på mitt rum och äta frukost istället för i köket ensam typ 4-ever alone.. Men nej det gick inte för sig för man åt i Köket! Så var det bara man åt inte någon annanstans.. Sen var det svårt i över huvud taget att snacka med henne för hon var sur igen.

För mig var det en välsignelse att få åka till Tony! Först tog jag bussen till stan där jag mötte av slumpen Lea och Wilda som skulle va på stan sen tog jag bussen därifrån till bergnäset och stanna vid Bergskolan.

JAg drog över till IP och höjde musicen på min mobil som man för tillfället inte ser ett jävvla skit på.

Och gick runt där sjöng med i 'SAIL' och mindes massa saker bara för att liksom, sen när jag var påväg mot den fotbollsplan som var minst med snö på så såg jag en kille där som kollade runt så jag ställde helt dumt mig bakom ett träd. Igentligen helt onödigt för menar liksom so what? Ser han mig så gör han ju, ett träd lär ju nte hjälpa.

Sen sprang jag över IP och ringde Tony. 

Vi snackade och såg på 'Psycho' som var en gammal skräckis från typ 60-talet.


Lyssnar på den just nu också fin låt med Avril..

Passar mig perfekt just nu för det är ju så att det är en kille. En kille jag älskar. Som igentligen för alla andra.

Bara att jag inte pratar med han just nu och vad jag än gör så kan jag aldrig slita mina tankar ifrån honom.

Folk har alltid sagt att jag kommer bli bättre som jag bara glömmer han men sanningen är, att det blir jag inte alls, har inte pratat med han på evigheter nu och mår piss. Jag oroar mig eller mer undrar vad han gör hur han mår osv.. Tänker på allt jag gjort med han allt jag sagt och aa massa sånt.

Varje dag går ut på, numera, att fundera över vad jag Borde göra, vad jag Borde göra angående han och allt annat vad som faktiskt skulle bli Bäst.. Men det vet jag inte.. Jag saknar han massa jaa men jag vet ändå inte vad som skulle vara bäst sad enough. Fick veta av Marie att han bråkat med en av sina föräldrar nyligen och jag visste väll direkt hur det var med han. Men då ville jag säga nåt jag ville prata med han oavsett vad han skulle säga så ville jag mer än något annat bara få höra av han. Men det är väll bara att vänta och se vad som händer.. Antar jag.. Även om jag inte gillar det.. Jag hoppas också att imorrn att jag slipper känna den där doften av honom som jag dumt och korkat nog börjat känna.. Eller så inte men det skulle iaf göra smärtan av att sakna honom lite mindre och det skulle ju vara bra.. Jaja nu ska jag dra så hare så bra allihopa:)

Av Ronja Forsman - 22 april 2012 01:23

Igår var jag med Marie vi gick lite på stan och gick omkring fika lite snacka en del åkte sen hem till mig och där knäckte vi två ägg och jag skulle filma och sanning, det var episkt! 

Sen så efter det fick jag färga hennes hår lila också!! :D

Meen då använde jag en av våra nyinköpta handdukar som var LILA och nån hade sagt det att vi helst ska färga med en handduk i samma färg som hårfärgen så tänkte jag som okejj då tar jag dom lila då.. Tänkte inte alls på att dom var lila..

Så mamma hjälpte oss att städa upp i badrummet och jag sa till Marie att vi kunde gå in på mitt rum, då klaga hon på att hon ville hjälpa till i badrummet och jag fick envisa mig en massa nää kom nu! De blir lättare om vi torkar dig först istället kom nu Marie..

Sen fick jag givetvis skäll och tack och lov så slank Marie in på mitt rum när hon märkte att jag fick det!

Så morsan skällde ut mig och Börja

'asså jag fattar inte hur du och tina tänker!! Jag har köpt alldeles Nya handdukar! Och tina använder dom till att torka tassarna på Sakima och Du till att färga hår! Jag gav dig skräphanddukarna av en anledning Ronja! Ni kan verkligen inte tänka alls i över huvud taget!' Och då gick jag lite mot köket för att Marie var där och då fortsatte morsan

'Ronja! Gå inte ifrån mig när jag pratar med dig!' jag suckade och svara

'Nej det gjorde jag inte jag gick bara hit till dörrkarmen.'

'Nä du gick ifrån mig! och handdukarna är ju nya! Jag ska då aldrig mer köpa nåt nytt som är fint för ni allihopa förstör ändå bara saker och ting! Det är ju ingen idé!'

Jag visste att det inte var sant att hon bara var sur.

Och inte nog med det utan som idag vi hade ätit fattiga riddare FÖR EN GÅNGS SKULL! och när vi hade ätit färdigt satt jag och bläddrade i skolkatalogen och tina satt vid sin dator sen efter en stund hörde man henne

'Tina och Ronja! Kom hit Nu!'

Och på bara hennes tonfall kunde man höra att hon var förbannad, iaf när vi kom ut från syrrans rum så sa hon 

'när man är sist från bordet så tar man faktiskt undan efter sig! Och ni har lämnat både sylten och mjölken framme! Bara för att mitt ben har blivit lite bättre så ska ni inte tro att ni kan skita i allt!' Jag och tina tog undan mjölken och sylten och gick tillbaka in i hennes rum och fortsatte en liten stund efter hörde man henne igen.

'Kan ni ta ut hundarna?' Jag titta på tina och fråga om hon kunde och hon sa klagande men jag var ju ut med dom igår! 

jaa men det var jag med! Svara jag sen blev de lite tjaffs och sur gick jag därifrån och sa jaja jag tar väll ut dom då!

Jag skulle säga till Nico att jag inte kunde va med han pga hundarna men själva anledningen var för att jag var riktigt jävvla förbannad.

'Det hade ju vart bra om man kunde få ett svar också!' sa morsan sen efter en stund igen och kom in på Mitt rum och jag sa jaaa jag ska ta ut dom. aningen irriterat och hon tittade på henne och jag sa jaa jag Är påväg. sen börja jag rota i mina nytvättade kläder 'om du ska ha en tjocktröjja så är dom i botten.' 

Nä jag ska ha sockar svara jag. och då blev de lite tjaffs om de men väll ute med hundarna höll jag på att få lite damp. När jag kunde komma ut och gå en tredje gång så satte jag på låten jag hade med Black Veil Brides - Knives and Pens.

Jag tittade upp i den vitmolniga och snöiga skyn och blundade medans jag gick titta så jag inte gick in i kanten och blunda tills jag kom till skogen och småprata med mig själv om ingen var i närheten.Och väl i skogen börja jag irriterat lipa. Det är vad jag brukar göra. Jag gråter

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards