Alla inlägg under februari 2014

Av Ronja Forsman - 11 februari 2014 16:26

Trololl, tjennac:

Idag var en lugn dag, först Svenska där vi pratade om en historia jag nte ens läst ännu .--.

och rektorn har ännu inte sagt något om lektions/schema ändringarna sucksuck u.u

Sedan den sååå underbara jobb/pluggarsaksshit ainfömköapää någonting o.o

Såg några ansikten jag inte kände igen så jag insåg att det värsta väntade mig..

Ensamhet med folk jag inte vill se. Meeeen då kom Amanda från nowhere! Kändes skönt att någon kunde hålla mig sällskap utan att typ.. avsky mig hehe ^^''

Såg Linn en gång och hon hälsa och jag blev typ.. heh.. heeeeeej! heh.. höhöö.. umm... aa... hejdå. ._.

Piinsamt.. men det som var ännu värre var ändå Björn.. försökte undvika honom men deeet går lika bra som vanligt -.-''

as usuall så var jag tvungen att upptäcka han snabbt som vanligt och typ överallt.. Typ.. oooj! Amanda! Kom, hiiit har vi inte varit heheheheh.. .---.

Sen var jag ÄNDÅ tvungen att gå förbi han *donk,donk,donk,donk,donk* *hits head in the desk like another moron*

Blääääuu.. var som kolla sidan sidan sidan sidan sidan... ooch på amanda! var jätteintresseraad och hääär kommer det okeeii okeei STONEFACE! Det funka men trodde jag skulle blicka dit och totalt misslyckas och typ få en hjärtattack av nervositet haahaaahhaaa... ;w;

 


However efter det så var vi och kolla dregen!! :D serri O...O det var en cool snubbe u.u cool snubbe med PERFEKT smaaaaak!!!! Perfekt smak, stil och bara sååå cool! Ba woooow

 


Cool snubbe however såg nte till Björn sååå jag antog att han dragit hem (hoppades jag på så att jag kunde slappna av utan att behöve få en överraskning och bli överasskad och få nålar i ryggen ditslaget istället u.u'')

Meeen neeej.. blev heeelt steel och berättade om då han skrämde mig och Marie på min födelsedag ...... JOMEN TJENA BJÖRNE! NJAA SNACKAR BARA OM EN AV DOM LYCKLIGASTE STUNDERNA I MITT LIV! DÄR DU RÅKAR VARA MED MEN VAFAN! TJENA!

Neeitack .--.

Geeh.. Men kände hur hela min kropp började skaka och hur det tryckte på i hela min kropp.. skrek i mitt huvve ''men vafaan??? Jag e på en offentlig plats.. NEJ! INTE. DANSA. INTE. NU.'' Så kände jag hur mitt ben börja skaka till. fuq. inget hände tursamt nog u.u men wtf body?!!! Du dansar inte hur som haver ;---;

Bas... Y U No nice to meeeh???? DD:  bas är livsfarligt för mig u.u vill alltid börja sjunga och dansa och.. bara go completley insane .--.

men kolla kolla!!!

 

Min DK Pandaren smittad av shaa!!! >w< hoppas bara att jag kan sälja den o.o känns egoistiskt att säga det men wtf jag själv är inte intresserad av att ha kvar mina egna bilder u.u

skulle ingen säga att dom var fina längre (min morsa försökte inte ens om någon sate någonsin skulle vara intresserad okok.) så skulle nte vara stolt om inte andra sa att det var okeeii..

JAAAAAAAA JAG ÄR BEROENDE AV VAD ANDRA TYCKER SÅ IN I HELVETE!

Men det skyller jag på mina föräldrar.

Min pappa är okeei, han är lite som Dregen.. Men morsan.. Let her burn and never die that bitch..

Seriöst hatar inte så mycket folk.. Men tanken på att träffa henne eller att någon vill att jag ska ha kontakt med henne för att jag ''behöver'' henne får hela jag att skaka och tänka sååå fina tankar.. hahahah heii mamma.. kniven? Vilken kniv vad pratar du om? Kom.. jag har en jättefin.. bild.. bild! att visa dig nere i källaren hrm..

Mhm. Ska fixa skolan UUTAN att bryta ihop fullständigt .--. För jag ska visa den där jävla slynan att jag klarar mig hur bra som helst utan hennes nervärderande sätt att titta och prata med mig.. Och även om hon tror att hon ''kämpar'' så kommer hon aldrig förstå.. Hon kommer aldrig fatta.. vad Kämpa innebär..


''Ja man lär sig efter sina misstag men det gör inte din syster Tina''

käft.

''Jaha?! men jag då?? Tror du inte att jag gör allt för dig???? Fan för dig Ronja! Du borde skämmas!''

sluta.

''Du är så jävla egoistisk! du tänker inte på någon annan änn dig själv!''

lögn.

''Du kommer aldrig få ta Bosse ifrån mig Ronja!''

HÅLL KÄFT DIN JÄVLA FITTA!

''Men gumman.. Jag sätter ju dig precis före Allt i min värld!''

Sluta ljug..

''Du förstör den här familjen Ronja. Det är ditt fel att den här familjen mår dåligt. förstår du det Ronja? att det är ditt fel?''

MEN SLUTA DÅ DIN JÄVLA KÄRRING JAG ORKAR INTE!

''Ronja jag tycker du borde umgås med tjejerna i din klass. Du behöver vänner och dom verkar så trevliga!''

Vad vet du om det? Frågar du ens? Vad vet du om vad som händer mig?

''Ja! Men då skickar jag dig till en ny socfamilj! Det är väll vad du vill Ronja! Eller hur! Jag orkar inte med dig din jävla pantskalle! Jag kommer skicka dig till en ny familj!''

sluta.. slutaslutasluta.. BARA ÄLSKA MIG FÖR DEN JAG ÄR MAMMA!!


Hon säger att hon älskar mig.. Hon säger att hon alltid finns kvar.. Hon säger att hon alltid kommer hjälpa mig.. Hur skulle det hända kära mor? När du bara ljuger och ser ner på mig.. Och nej du kära läsare.. Hon bryr sig inte.. Kunde jag visa folk. Kunde jag visa någon.. Om någon kunde förstå.. Min ilska.. Min förtvivlan.. Min förvirring.. Men ingen vill.. vet inte vad jag ska ta mig till längre.. Är påväg att bryta ihop.. Hela min insida börjar hyperventilera.. Hur stillar man det? Utsidan är bara att andas annorlunda.. Men insidan då?


''Du behöver din mamma.''

JAG VEEET! Men vad ska jag göra när hon inte bryr sig?? När hon inte vill när hon bara ser ner på mig och trackar på mig jämt? När hon uttryckligen säger att jag är dumm i huvudet?????

Orkar inte skolan vissa dagar.. Orkar knappt vakna.. Orkar knappt gå till skolan.. Är lättare ibland när jag fått sova mycket och inte behöver tänka lika mycket på skolan. Men så fort det blir lite jobbigt igen så rasar det ihop.

Så anime.. rita.. min värld... Save me u.u Blevit ensam igen.. Aaaall alone.. men nu gör dom som brukade vara mig närmast mig för förvirrad och sårad... wth should i do..????

meeeh orkar inte u_u Friends.. Om det finns några kvar.. Vi höres ! Hoppas någon sate fortfarande är intreserad av mig u.u


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards