Alla inlägg under januari 2013

Av Ronja Forsman - 3 januari 2013 16:36

Heei, nu sitter jag hemma i soffan och lyssnar på music och går av och an och vill hlavt hela tiden ta livet av mig.

Knappast onormalt, menar vem skulle inte?

Berättade för Jon om att Björn vägrade smsa mig, och hans reaktion... Jag skulle varit tyst..

blev typ den här;

''Ja men Ronja då biffar jag bara upp mig och säger åt han att..''

jag suckar åt honom innan han hinner längre och försöker hindra han att ens försöka förklara det men ne självklart ska han fortsätta.

''Nej men seriöst jag kan verka ganska läskig med tanke på min längd! Jag behöver bara säga 'du.. sluta smsa min tjej. fattar du?' och han kommer låta dig vara med tanke på min längd också.''

menmen han är inte mitt största problem, han lär ändå bara smsa mig typ vid jul och sånna saker.. vilket inte är så ofta så jag är nöjd. Fast hade ju klart varit skönt att veta att man inte behöver ha ett skit med det förflutna att göra alls. Gamla vänner som man inte alls vill höra av av flera olika anledningar.. 

HUrsomhelst så blir det bio lite senare!!!!!!!!!!

Ska se sagan om pi om den nu hette så.. Kommer bli nice ska se med Marie-san <3 <3 Min vackra lilla bitch <3


Nice nu så nöter jag den häer låten <3 Älska :33

och igår tittade jag på Public Enemies! och jag varnar er som sett den jag avslöjar slutet nu!

Men Johnny dog! Han dog! och sa ''Bye bye black butterfly.'' JAG DOG SERIÖST!!! DEN FÅR INTE SLUTA SÅ! OKEEI HAN ÄR EN DUM KILLE SOM RÅNADE MASSA BANKER! MEN HAN SKULLE SLUTA! HAN SKULLE BORT MED SIN ÄLSKADE OCH LEVA LIVET! OCH DÅ SKÖT DOM HONOM!!! DOM SKÖT HAN!!!!!!!! OCH VAR TVUNGEN! TVUUNGEN ATT HÄLSA SÅ TILL HENNE!!!!! SDRAIUUUUÖLHITYV8TEWNVHOHBJFDNFKIUPERRRRRRRRRRRRRR
KMDFHG!!!!! får damp... Men klart, Johnny Depp är klart utan tvekan en av mina absoluta FAVORITA skådisar.. och hans och burtons filmer... DET är konst! lätt!

Men nu drar jag från det här ha det så bra era internet nördar! Älska allt och alla eller dö ! natt <3 ~

kjaam~

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards