Direktlänk till inlägg 13 juli 2014

heh haii ^^

Av Ronja Forsman - 13 juli 2014 02:29

Haha läste igenom min lilla blogg en del .. minnen minnen u...u vissa har jag helt glömt bort .-. Som drömmen då björn sa att han älskade mig haha .-. Mmh ? meh liiked that one ^-^ uh.. iaf då han sa det .-./

Anyways! Jon är borta ur bilden (god its Nice! !><) och jag ska se "drakttänaren 2" med Björne ;w;/ haha kolla mobilen varannan sekund .-. Stiven hälsa skrev han och jag va som ba
Sure jag skiter i det jag ska gå på bio med dig ;--;/// skrev typ ba 'yaay ^^' men skreck 'OMGOMGOMGOMGOMG!!! SHIEEET ;---;// JAG SKA PÅ DEJT MED BJÖRN!' well.. har ett jävla jack över halva läppen så vi får väll se hur det blir .-. Ville inte berätta för.. känns som.. känner mig fånig ;-; sure är stolt men.. neeh >< hhoppas bara inte han blir.. uh.. orolig .-. Han blev det en gång, och jag försökte vifta bort det.. var SÅ gulligt!!! >< han är gullig ;--;/
Farsan frågade hursom jag var kär i han.. "han är het.. och charmig.." men det var ingen anledning. . OKEEII SURE FÖRSÖKER UTMANA ÖDET MEN DET KLARAR INTE MIN KROPP AV OKOK!! ><
Lul, är som mer.. han har pratat om den där "nervösa" "blyga" känslan. Thats it! Han är snygg ja.. och han är rolig han är snäll omtänksam har bra smak.. hN är trevlig han har humor och kommer Alltid åt dom där punkterna >~< "det är inte särskilt svårt" haha du är den enda som antingen försökt eller lyckats .-.//
Han behöver bara titta på mig så rodnar jag och det fladdrar till i hela kroppen och blir alldeles yr och dan*?*/
Ett mess räcker T...T en blick bara närheten. . När jag skulle sova där så kändes det som att benen bara vek sig och det ändlösa försiktiga tittandet.. och Björn..mwieh >< jag hoppas verkligen att det är som den där gången då jag höll på att somna änn.. .-.// Vill att han ska känna likadant!! >~Men jag kan ju inte annat änn hoppas.. men vi ska se på bio!!;--;/ >?
Varje tanke gör huvvet till en sörja och kroppen helt svag..Y are you so irresisteble?!>~<
Börjar alltid småle.. börjar alltid smårusa inombords.. tanken av mysigheten med han sängen hans rum.. kuhh myys >?<

Men ska försöka somna nu så hane så brah folket!! ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Forsman - 25 augusti 2014 23:47

Nandemonai.Nandemonai.Nandemonai.Nandemonai.NANDEmonai.NANDE
MONAI.NANDEMOONAAAI! Nandemonai. Känner hur huden knottrar sig hur hatet vrider sig i magen, hur svans och vingar viker ut sig graciöst hur de mullrande morrningarna mullrar långt ner i ...

Av Ronja Forsman - 17 augusti 2014 21:49

Mina kinder hettar just nu. Eller hela ansiktet faktiskt. . Vilken instant blush heeeh!! >×///< rodna ännu mer och känna varevarenda tunga andetag ochhur värmen sprider sig ut över kinderna huhuu >w...

Av Ronja Forsman - 16 augusti 2014 01:02

Ligger och huttrar inne i farsans rum. (Som jag tagit över tillfälligt) snart börjar man skolan igen, få träffa nytt folk och starta på ny kula igen. Prata med Henke idag och han ville höra om Björn blev så glad och upprymd att jag börja sluddra och...

Av Ronja Forsman - 15 augusti 2014 22:25

Är djupt förälskad. Kan inte hjälpa det.Är väldigt blyg så fort han är i närheten. Rodnar allt lättare. Och kan knappt låta bli han. Är för förälskad och kan knappt kontrollera det längre >~< i wish this was easier ;--;/ ? ...

Av Ronja Forsman - 13 augusti 2014 14:50

Vet ni hur enkelt det är att vänja om magen och hungern? Idag jobbar jag hos min farfar tog med fen panpizza att äta typish. snarare en inbakad en. anyways,försöker trycka i mig den. Men det tar stopp. Lyckas få i mig ngågra tuggor där runt tolv. nu ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards