Direktlänk till inlägg 20 juli 2014

Glad <3

Av Ronja Forsman - 20 juli 2014 01:11

OOOORKAAA!!! >< 

okeeeii heii folket!!.-. idag hade jag typ lyckligaste dagen någonsin huhuuu .-...

Björn fick sin present och blev så glad! ^-^haha thats odd .--.

anyways, när jag kom dit så gav jag han den, tog en stund innan han reagerade men så såg man sakta hur hela ansiktet bara lyste upp ^-^och sen kom leendet1 Och sen titta han på mig och jag :smackdown!: Bitch you cant do that to me .--. Ill die damet ><

Anyways så sa han tack och log, trode jag skulle dö ;--; sen var han jättetrött men stängde dörren och stannade utanför och pratade med mig ett tag, jag lyssnade bara. Han såg så lycklig ut, och som att han hade massor att berätta. 

Var så glad att han berättade ^--^Älskade att se han så glad och lycklig och huhu jag fick ju se mer av han \.-.//

Vi gick in i hans huus och han pratade och jag blev helt stumm som vanligt helt plötsligt kunde jag inte prata.--

''Joo men prata bara om vad som helst.. Prata om wow.'' MEN FUQ DET STÅR STILL! >< DONT EVEN KNOW WHAT TO SAAY! >O<//så jäkla lyckat.. han frågade ''vad vill du göra?'' hah nåt kul?.-. nah ville igentligen mysa, ville ligga och mysa med han.. borde kanske säga det nästa gång ba pow, JO JAG VILL MYSA MED DIG! SÅ MAKA SÅ JAG OCKSÅ FÅR PLATS! .-.//

haha men var helt från mig så våga inte på nåt jäkla sätt x) lulllull .-. wellwell. 

sen när vi skulle krama Hejdå, så sa han nåt som.. ''vi får ses igen'' jag ba JAAAA SNÄLLA SNÄLLA JAA! OMG JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET! FUQ JAA! ;--; men mummlade mest genant ''heh aa.. det får vi'' och ett smile .-.


OCH NICO ÄR SÅ FITTIGT JÄVLA DUMM! >< han hitta världens bild.. jag ba OKEEII DATOR HIT! IM SO KEEPING THIS! :creepish stalker:.. det var en perfekt bild på Björne .-. han log det där leendet och allt.. OKEEII JAG VET ATT DET ÄR LÄSKIGT MEN KAN SOM INTE HJELPA DET!! >< luuuuull .------. anyways, jag är glad iaf har världens vackraste bild på en asum underbar människa wohoo! .-. tursamt att jag är så jäkla opopulär så jag kan hålla på såhär utan att oroa mig x) 


Sen har vi ju gången innan.. OCH JAG TÄNKER INTE NÄMNA DETALJER SÅ GLÖM DET FOAKS!

men alltså wow! >< världens lyckligaste flicka! Jamen tänk er själva! this happen..


vi ska köra sanning eller konsekvens i brist på annat att göra, så han säger ''gör det du tänker på.'' haha wutt .. thats embarrassiiing.. men ja jag gör det, med lite klagomål.-  så kryper jag upp mot han och kan skrattar till och jag säger åt han att göra nåt eller svara och han säger '' gör det du tänker på nu.'' OMG WHUT?! NEEEII!!jag klagar och han svarar emot, jag försöker samla upp mig, och inte hjälper det att han är världens  mysigaste heller..

''Ronja..''

''mm..''

''gör det nu då.'' 

men kan ju inte! >< kan inte bara kyssa dig vet du ens att det är det?? .--. klart duvet .-. x) bwuuu.. men jag vänder mig till sist om blundar lägger händerna om hans ansikte och kysser han djuupt.. Börjar ge upp den men snappar upp den, den får inte ta slut änn, inte änn. Bara lite mer. 

Njuter fullt ut och hans läppar är så mjuka, hans närhet är så underbar.. sjunker sakta ner.. sjunker ner emot honom och kryper ihop, hjärtat slår i 170 minst och jag är alldeles röd i ansiktet säkert.. 

''det var väll inte så farligt?'' neii.. det var så underbart.. så jag är alldeles yr och konstig nuuh >< 

Senare kittlar han mig, på kvällen då. och jag skrattar och kan inte sluta le, leendet ettsar sig fast och jag ler konstant. jag ligger över honom och han kittlar mig.han lugnar ner sig och slutar kittla och säger att det är för att lugna sig lite, och jag tittar bara, på hans mjuka läppar, hans gulliga nääsa, hans vackra ögon, hans hår som alltid faller på plats hans hud, allt. Hjärtat slår mer. ''ska du titta på mig nu?''

''Heh aa..'' Mummlar jag.

Det bästa med den kvällen var efter lite.. skojj HRM. som btw var Något .-. seriöst skillnad är jäklar SKILLNAD! han va fan inte dålig! *o* hade ba.. OKEEII ANYWAYS! efter det så kystes vi, och jag stannade upp då och då och tittade andlöst på honom. Han var seriöst bara så jävla vacker och för att inte prata om sexig.. Hade bara kunnat äta upp hela honom där på en gång .-.// Rodnade och log, var så jävla glad, och detta är vad jag menar. 


Du ligger ovanpå din Crush, båda halvnakna, du får drukna i hans ögon.. du får kyssa han och du får mysa.. hur kan det bli bättre?!! >o<// 


tja.. Är så jävla glad över den här veckan <3 den har varit så underbar.. Och imorrn åker man ner till Kramfors, blir vell nice att komma hem igen. och får världens kärleksförklaring eller nåt av elii nu ;--; hon berättar om frankrike och mae.. och  sen önskar hon helt plötsligt att jag var där för att jag sa att hon var viktig pga att vara älskad och inte behövd.. just whut ;--;//////

Bitch we love you! men känns otroligt brah att höra att man är älskad <3 FÖR VISSA FITTIDIOTER KUNDE INTE SKÖTA DET FUCKING JOBBET >< wellwell bara att komma över mor min u..u


och upp åtta imorrn! eller innan .-. känns väll skönt att få träffa tassi och så <3 och är glad över den här veckan dayumn! jag har ett underbart liv! nu får allt gärna fortsätta såhär!! .-.


wellwell nu ska jag drömma lite mer släcka ner dö och skynda iväg imorrn cyall ha ett bra liv alla cuzz i certainly will! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Forsman - 25 augusti 2014 23:47

Nandemonai.Nandemonai.Nandemonai.Nandemonai.NANDEmonai.NANDE
MONAI.NANDEMOONAAAI! Nandemonai. Känner hur huden knottrar sig hur hatet vrider sig i magen, hur svans och vingar viker ut sig graciöst hur de mullrande morrningarna mullrar långt ner i ...

Av Ronja Forsman - 17 augusti 2014 21:49

Mina kinder hettar just nu. Eller hela ansiktet faktiskt. . Vilken instant blush heeeh!! >×///< rodna ännu mer och känna varevarenda tunga andetag ochhur värmen sprider sig ut över kinderna huhuu >w...

Av Ronja Forsman - 16 augusti 2014 01:02

Ligger och huttrar inne i farsans rum. (Som jag tagit över tillfälligt) snart börjar man skolan igen, få träffa nytt folk och starta på ny kula igen. Prata med Henke idag och han ville höra om Björn blev så glad och upprymd att jag börja sluddra och...

Av Ronja Forsman - 15 augusti 2014 22:25

Är djupt förälskad. Kan inte hjälpa det.Är väldigt blyg så fort han är i närheten. Rodnar allt lättare. Och kan knappt låta bli han. Är för förälskad och kan knappt kontrollera det längre >~< i wish this was easier ;--;/ ? ...

Av Ronja Forsman - 13 augusti 2014 14:50

Vet ni hur enkelt det är att vänja om magen och hungern? Idag jobbar jag hos min farfar tog med fen panpizza att äta typish. snarare en inbakad en. anyways,försöker trycka i mig den. Men det tar stopp. Lyckas få i mig ngågra tuggor där runt tolv. nu ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards