Alla inlägg under december 2012

Av Ronja Forsman - 10 december 2012 19:41

Heei ~

Idag har jag haft minst sagt... Hmm.. en tuff dag om man kan säga så..

Först så var jag iaf någorlunda okeei när jag var på skolan senare mot lunchen och teatern så blev det värre..

Min pojkvän ville ta av sig livet.. Och SJÄLVKLART så blir jag skitorolig och jääävligt deppig vilket inte verkar vilja gå över.

och lyssnar just nu på 'manic lullaby' tror det är en sång som Britney Spears gjort orginellt, men det här är mer en screamo version av det SKÖN! jelvvla låt det ^^

Hursomhelst så fortsatte jag att smsa med honom tills vi skulle visa vårat manus/pjäs för teaterklassen och han tog iaf inte livet av sig.. Ska få åka till honom på Torsdag eftermiddag vilket jag knappt kan bärga mig till... Har nämligen köpt han en mobil. En touch för 800 spänn.. Jag hoppas han blir nöjd, kändes lite jävligt att den vart tvungen att bli så billig när jag inte hade mer änn 984 spänn ://

Sen imorrn på lunchen så ska jag köpa lite tejp och en ny bläckpenna i nån gullig färg och ett kort med nåt gulligt på om jag hittar nåt annars hittar jag på något själv och skriver av min lilla dikt som jag hittade på idag förut och bara hoppas på att han blir glad över det och framför allt nöjd... har ca 184 spänn kvar så jag hoppas han blir nöjd och att det blir bra !

Men blev kanske borta från han i en halvtimma.. sen klockan tre idag så spelade vi upp ett manus i radio på '89.3' och det gick ganska bra förutom att jag stammade till några gånger då och då! Så är ganska nöjd^w^

Sen fixxa jag mobilen och gick runt lite, när jag kom hem gick jag och räkna lite matte OTROLIGT nog!!!

gick ju bra på skolan och så men Samhälls vill jag inte ens minnas... jag vettefaaan vad som hände där igentligen x) Except en massa svammel och shit x) Men KUL var det.. Tills ALLA fem i gänget stirra på mig! med värsta SCARY blickarna! Jag satt där och halvt skrek 'men sluuta! Sluta stirra! Det är jäätteirriterande!!!!' men nääe då började dom nästan stirra ännu mer :p

 



Jag där uppe!  

Som folket kanske kan se så har jag sminkat två drakar !

en liten på höger sida och jaa den stora gjorde jag för att den synliga vingen blev så jevvla GRYM!

ÄLSKAR Drakar! Är helt SJUUKT galen i dom! Så det här gillar vi! ^^ Så det gjorde jag för att jag var uttråkad igåår ja c: Men nu ska jag gå och plugga lite och längta ÄNNU mera efter min UNDERBARA och mest ÄLSKADE zötnos Jon! Puzz påer alla !

Kjaam ~

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards