Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Ronja Forsman - 16 juli 2013 16:56

Heeii,

Idag så insåg jag en sak. Jag hade ju han ströjja. Undanstoppad i garderoben.

Det funka i ungerfär.. En halv minut att jag inte skulle dra fram den.

Jag stod där tätt intill garderoben och drog tätt in andetag efter andetag och kände tårarna trycka på.

varförvarförvarför?? ekade det om och om igen i min skalle. Jag vet att det är sant men jag vill inte.

Sen ville jag skaffa en parfym som doftar precis som han så att hans doft aldrig kommer försvinna ifrån mig.

Jag känner knappt kärlek för han, men ibland så blir den så extrem även sorgen så jag tror att mitt hjärta ska brista.

vafan jag älskade han inte ens? Så varför saknar jag hans omfamning hans skratt och leende så jävla mycket för då?

Tårarna börja rinna, för jag kunde inte stå emot. sen ändrade jag mig och torkade surt bort tårarna, jävla skit. Bara fånigt, sluta. Det betydde inget för mig längre, det gjorde det inte eller.. hur? Jag vet inte.. Det där löftet.. Suck.. Det var inte för hans mors skull hon kan dra någonstans, inte för min egens heller.. Det var för hans egen.. det här tar kol på han..

Efter ett tag slet jag på mig hans tröjja lyssnade på sorgsen music (självklart) och kröp ihop i fosterställning i min nybäddade säng bland kuddarna och bröt ihop. Tårarna rann jag hucklade gång på gång högre och högre.. urgh.. bara sluta.. Men jag kan inte sluta.. så fort jag tänker på han så börjar det.. vafan var det här? jag känner ingen direkt.. enorm kärlek för han .. Jag gillar han bara, men så fort jag tänker på att jag inte får träffa eller prata med han igen..Då kan jag inte tvinga undan mina tårar då bara faller allt..  Jag hatar allt det här.. Nu vill jag seriöst ta livet av mig.. Jag vill inte finnas nå mer.. Men vill ändå inte vara så svag att bara gå och lägga mig och dö.. ''du gör det till vad du vill att det ska vara.''kanske, kanske inte.. jag fattar inte vad jag håller på med och jag vill bara ge upp.. bara ge upp precis allt.. Orkar seriöst inte med nåt längre.. Vill bara ta alla tabletter jag kan hitta och svälja ner varenda en.. och bara.. dö.. ~

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards