Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Ronja Forsman - 16 augusti 2014 01:02

Ligger och huttrar inne i farsans rum. (Som jag tagit över tillfälligt) snart börjar man skolan igen, få träffa nytt folk och starta på ny kula igen.
Prata med Henke idag och han ville höra om Björn blev så glad och upprymd att jag börja sluddra och nte visste vars jag skulle börja. Börja skaka och hela huvudet blev kaos.
Anyways, skitkallt härinne är dötrött igen (som jag varit hela dan)
Skulle vara skönt att sova lugnt och behagligt för en natt.;---;
Myser ner mig i täcket och tänker på bra saker underbara saker. Dock så skrev mitt ex idag. Sa att dom slaffat jakthund pch verka asglad osv. Jag ba 'okee lul. Beats me.' Som jaha ville du något annat din lilla psykopat? :)) (han är en och jag skojjar inte! ) sen undra han varför farsan raderat han ur guilden och ur wow. Hmmmmm! Kanske för att du är en pdykiskt störd idiot till psykopat som RÅKAR vara mitt ex? Kanske för att han vill se dig död? Men svarade "jag vet inte du får väll fråga honom."
Vill inte bry mig, vill att han ska fara åt helvete och han får gärna se till att lida. Seriously.. han var inte ens kär i mig T....T how terribly stupid i feel..

Men skit i honom nu!

Kylan omfamnar mig så mysigt nu, så ska ta och slummra till ^^ mysa ner mig och hoppas på drömmar ? det ultimata hade varit en kropp oomslingrandes om mig ?? menmen man får klara sig med sitt ^-^ gonatt påer folket därutee och ha en underbaar natt!!:))

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards